קנו מגוון רחב של מתנות בלעדיות ואיכותיות לאהובים שלכם

מדיניות החזרה – ענבל

ענבל מחויבת להעניק לכם את המוצרים באיכות הטובה ביותר ולהבטיח את שביעות רצונכם מהקנייה שביצעתם. במקרה נדיר שבו אתם לא מרוצים מהמוצר שרכשתם, מדיניות ההחזרות שלנו מיועדת לעזור לכם להחזיר את המוצר ולקבל החלפה בהקדם האפשרי. אנא עיינו בהנחיות ובנהלים הבאים הנוגעים להחזרות, כדי שתבינו את מדיניות ההחזרות שלנו.

זכאות להחזרות

ניתן להחזיר כל מוצר שנרכש מענבל בתוך 30 ימים מיום קבלתו. התנאים לכך הם:

יוצאים מהכלל:

יזום החזרה

כדי ליזום החזרה, אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בכתובת [email protected]. כלול בפרטי המייל את המידע הבא:

לאחר קבלת הבקשה, נשלח לכם את מספר ה-RMA (רשות החזרת מוצר) והוראות כיצד להשלים את תהליך ההחזרה. החזרות ללא מספר RMA לא יטופלו.

הוצאות משלוח חזרה

למען הבטיחות, אנו ממליצים להשתמש בשירות משלוחים עם אפשרות למעקב אחר החבילה. ענבל לא אחראית למוצרים שנפגעו או אבדו במהלך המשלוח חזרה.

בדיקה ותהליך החזר כספי

לאחר קבלת המוצר המוחזר, נבדוק את מצבו ונדע אם הוא זכאי להחזר כספי. התהליך בדרך כלל לוקח 5-7 ימי עסקים מהיום בו התקבל המוצר. אם ההחזרה עומדת בדרישות, נזכה אתכם בצורה שתוחזר אל שיטת התשלום המקורית.

אנא שימו לב כי ייתכן וייקח 3-5 ימי עסקים נוספים עד שההחזר יופיע בחשבונכם, תלוי בספק התשלום שלכם.

במקרים בהם המוצר אינו זכאי להחזרה, ניצור עמכם קשר ונציע החזרה ללא החזר כספי, כלומר, נשלח את המוצר חזרה אליכם בעלותכם. אם לא תקבלו את תנאי ההחזרה, המוצר יושמד בהתאם למדיניות החברה.

החלפות

אם ברצונכם להחליף מוצר, התהליך דומה להחזרה רגילה. פנו לשירות הלקוחות שלנו לקבלת מספר RMA וציינו מה ברצונכם לקבל בתמורה. כאשר תשלחו לנו את המוצר המקורי מבלי שהוא נפגם, אנו נשלח לכם מוצר חדש. ייתכנו הוצאות נוספות על משלוח בהתאם לנסיבות הנוכחיות. שימו לב שההחלפה אפשרית רק אם המוצר המבוקש נמצא במלאי.

מוצרים פגומים או פגום

אם קיבלתם מוצר פגום או פגום, אנא הודיעו לנו מיד לאחר קבלתו, אך לא מאוחר מ-48 שעות לאחר מכן. ספקו פרטים אודות הבעיה ושלחו תמונות ברורות של הנזק או התקלה לצורך טיפול מהיר. ברגע שדרישתכם תאושר, נחליף, נתקן או נחזיר לכם את המוצר ללא עלות.

אנו מבינים את הצורך שלכם לקבל את המוצר באיכות הגבוהה ביותר, ולכן אנו נדאג שהבעיה תטופל כראוי.