קנו מגוון רחב של מתנות בלעדיות ואיכותיות לאהובים שלכם

מדיניות משלוחים

בענבל, אנו שואפים להפוך את מסע רכישת המתנות שלך לנעים, מהשנייה בה אתה מחליט להעניק מתנה למישהו. מדיניות המשלוחים שלנו נועדה לספק לך את המידע הנחוץ ביותר בנוגע לאופציות המשלוח שתוכל לבחור עבור ההזמנה שלך. בהמשך נכללים כל המידע הנוגע לזמני עיבוד, שיטות משלוח זמינות ומידע רלוונטי נוסף.

זמני עיבוד

אם ביצעת הזמנה בעינבל, אנו לא מבזבזים זמן ומתחילים לממש אותה מהר ככל האפשר. חשוב לציין, עם זאת, שהמוצרים נשלחים לרוב בתוך 1-3 ימי עבודה, לאורך כל השבוע/שנה. זמן העיבוד עשוי להתארך מעט בתקופות חגים או במהלך תקופות קידום מכירות. תודה על הבנתך, אנו עושים כמיטב יכולתנו למנוע עיכובים ולספק את הזמנתך בזמן.

אם במהלך העיבוד קיימת אפשרות לעיכוב ממושך, נעדכן אותך בכתב באמצעות אימייל או טלפון. חשוב שפרטי הקשר שלך יהיו מעודכנים בעת ביצוע ההזמנה כדי למנוע בעיות הנובעות מקשר לא תקין.

אפשרויות משלוח

ענבל מציעה שיטות משלוח גמישות יחסית כדי לוודא שתהיה מרוצה משירותנו. כל טוב לאירועים שלך, או אם אתה מחפש מתנה ברגע האחרון, אנחנו כאן כדי לעזור. אפשרויות המשלוח שלנו כוללות:

מחירי משלוח

המחיר הסופי של המשלוח תלוי בשיטת המשלוח שנבחרה, במדינת היעד ובמשקל החבילה. תדע את עלות המשלוח של ההזמנה שלך באופן מדויק לפני ביצוע התשלום בשלב הקופה. לגבי משלוחים בינלאומיים, הלקוחות נושאים בעלויות נוספות כגון מכס, מיסים ודמי שירות במדינת היעד. עלויות אלו אינן כלולות במחיר המשלוח ויש לשלם אותן בנפרד לרשויות המתאימות.

מעקב אחרי הזמנות

ברגע שתבצע הזמנה אצלנו, נשלח אליך אימייל שיכלול את פרטי המשלוח שלך וכן קישור שיאפשר לך לעקוב אחרי החבילה שלך אונליין. זה יאפשר לך לעקוב אחרי התקדמות החבילה שלך מהשלב שבו היא יצאה מהמלאי ועד לרגע הגעתה אליך. אם לא קיבלת אימייל עם פרטי המשלוח בתוך יום מיום שליחתה, יש לבדוק את תיקיית הספאם או דואר הזבל שלך לפני שתפנה לשירות הלקוחות שלנו.

הגבלות משלוחים

למרות שאנו שואפים לספק שירותים למספר מקומות מרבי, יתכנו מקומות בהם לא ניתן לבצע משלוחים מסיבות שונות. ישנם גם מקרים שבהם מוצרים מסוימים יכולים להישלח רק לאזורים מסוימים בשל טיב המוצר (מוצרים רגישים, פריטים מתכלים או חומרים דליקים). אם לא ניתן לבצע משלוח ליעד שבחרת, נעדכן אותך מיד ונארגן משלוח למיקום אחר.

משלוחים פגומים או אובדים

אם החבילה הגיעה פגומה, אנא פנה מיד לשירות הלקוחות שלנו תוך 48 שעות ממועד קבלת המשלוח. לקבלת תגובה נכונה כמו החלפה או החזר, ייתכן שנבקש ממך לשלוח תמונות של הנזקים כדי להאיץ את תהליך הטיפול בתלונתך.

במקרה של משלוחים אבודים, אם יש לך תחושה שמשהו לא בסדר, פנה אלינו מיד. ההנהלה תדון עם שותפי השילוח שלנו ותערוך חקירה מעמיקה כדי למצוא פתרון מהיר. יש להגיש טענות על משלוחים אבודים תוך 30 יום ממועד הציפייה לקבלת המשלוח.

שינויים וביטולים בהזמנה

לאחר שההזמנה נשלחה, תקבל מיד אימייל המאשר את שליחתה, שיכלול את מספר המעקב יחד עם קישור שיעזור לך לעקוב אחרי החבילה. אם לא קיבלת אימייל עם פרטי המעקב תוך 24 שעות מהשליחה, יש לבדוק את תיקיית הספאם או דואר הזבל שלך, ואז לפנות אלינו לתמיכה.

משלוחים בתקופות חגים ועונות שיא

יש לקחת בחשבון שבתקופות חגים ומבצעי מכירות זמן המשלוח עשוי להיות ארוך יותר. לכן, מומלץ לבצע את ההזמנות מראש כדי להגדיל את הסיכוי שההזמנה תישלח בזמן. ענבל תעדכן על כל עיכוב צפוי במהלך תקופות אלו באתר שלנו ובפלטפורמות המדיה החברתית.

תמיכה בלקוחות

בענבל אנחנו יודעים שזו חוויה משמעותית לקבל מתנות בזמן ובמצב תקין, כי זה חלק חשוב בתהליך המתנה. מדיניות המשלוחים שלנו מאוד חשובה לנו, ולכן אנו שמחים להציע לך מדיניות ברורה שתענה על הצרכים שלך ותספק את המתנות שלך בזהירות ובאופן מקצועי.